Pay and jump idag:)

Idag var det pay and jump på jälla, jag var med på Maritza, 70cm och 80cm, var nolla i båda, jätte duktig<3 men fick mycket hjälp av min söta syster också<3 ;) Idag har det varit jätte fint väder och massa sol:D När jag red till och från Jälla travade jag i jätte djupa snön och det var så härligt, när vi kom tillbaka till stallet fixade jag allt och sen åkte jag till Maria och skulle ha hjälpt Jennie att hoppa Style men ridhuset var bokat så hon red på vallen och raceade istället och sen red jag ett tag också men jag säger bara så här Jennies häst är galen!:P haha hon är typ som en duracell kanin, bara går och går och går :P Alltså hon går nästan inte att stanna, får man stopp på henne och sen lättar lite igen då drar hon igen;) bushästen då:P Gosade också massor med Helge ute i hagen, gullen då, snart dags för honom att ridas in också:)

Nu sitter jag och äter mat och har nyss varit och köpt massa godis:), ikväll är det ponnyakuten också:P

Hörs senare:)


Maritza<3

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0