Onsdag

Är det idag och vi var ute på Akka som vanligt, idag red jag Milton och honom har jag inte ridit förut så det var lite spännande:P men i början gick det inte jätte bra men när han blev lösgjord och jag kom på lite mer hur jag skulle jobba honom då gick det jätte bra:) efter lunchen bjöd Linn på tårta som vi satt och mumsade på:P sen på eftermiddagen tränade vi på att linda olika bandage och sen tog vi in hästarna som idag var väldigt pigga och glada^^
Efter Akka åkte jag in till skolan ett tag och jobbade lite, skönt när det inte är några där nästan för det är lite lättare att jobba då:)
Åkte till Eke direkt med buss idag och mötte Bella vid hållplatsen, tog in hästarna och mean de åt satt vi i fikarummet och slösade bort 2,5 timme där;) haha sen red jag dressyr på Maritza idag och det gick jätte bra<3 hon lyssnade jätte bra och gick kanon bra:) *happyface* haha.

Nu ska jag fortsätta lyssna på the Baseballs, dem äger stenhårt, haha Linnea har du pratat med din pappa än?;)
Ni är så snälla så jag ska bjuda på en låt från dem också:)


the Baseballs - i Don´t feel like dancing

Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0