Mobilgrej:)

Bläddra igenom alla sms i inkorgen och räkna till tio, det sms du hamnar på ska du skriva in under frågorna.

 
1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

 -Kuta, bussen är här!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

 - din knasboll:P

 3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?

 -Knäppis!

4. Vilket sms blev du mest berörd av?

 -Jag är påväg:)stå still bara:P

 
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

 -Din röst är underbar;)


6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

 -Jag börjar bli dragen:O

 
7. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?
 -Tss på dig själv;)

 
8. Vad vill du höra mest av allt?

-Strömavbrott:O<3

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt

 -Ät med mig då;)

 
10. Din romantiska replik?

 -Åh va roligt:D<3

 
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

- Ok jag kan både hämta upp dig och lämna dig efter:)



Haha snodde testet av Stina:P vart lite knas men det är väl det som var meningen:P

Puss.




Kommentarer
Postat av: Louise

HAHAHAHA, underhållande ^^

2010-02-17 @ 10:34:45
URL: http://tsclouise.blogg.se/
Postat av: jennifer

haha skön ju :)

2010-02-17 @ 21:16:52
URL: http://jenniferberggreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0