Måndag:)

För min del första lediga dagen på lovet:D Låg kvar i sängen till halv tio ungefär och det har inte hänt sen jag vet inte när:O Nu sitter jag och äter frukost, egentligen vill jag inte säga vad för att den är så onyttig men jag gör det ändå:P Chokladpudding, muffins och saft (y) haha och jag är inte ens bakis då är det inte okej att äta sånt här men jaja vi säger att jag får göra sånt på lovet:D

Igår somnae jag på eftermidagen och sov i flera timmar, missade ponnyakuten också, hej svtplay! Så när jag vaknae skyndae jag till stallet och fixade och borstade men hann inte rida innan kvällsfodringen, kom hem vid halv tio och då började jag och Jennie baka muffins och grejer, Senare ringde Stina och var väldans pratglad i sitt ensamma hus i Knutby så vi pratade rätt länge, alltid lika roligt att prata med Stina, många skratt kan man ju säga:D "Nej hon får inte stoppa muffinsen i plastpåsar!:O" haha Stina goes mammig igen;) haha.

Sen satte jag mig vid datorn och gick inte och la mig förens halv 2 eller nått, satt och chattade med massa roliga:D

Idag ska jag till Frida efter stallet och sova över tills imorn:D

Hörs senare:)


Och idag träffar jag förhoppningsvis bästaste Malin också så kanske vi åker snöscooter:D

Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0