Lördag:)

Har precis kommit hem från jobbet, slutade en timme tidigare idag för jag jombade med en annan tjej idag och det flöt på bra så det var skönt. Jobbigt att gå upp i morse bara eftersom det blev rätt sent igår^^

Igår direkt efter gympan gick jag, becce och Linnea först till polishuset för Becce skulle göra något där och sen gick vi hem till Linnea och kollade på Mean girls:Psen då kom Malin också och sen senare Pelle också så då gick vi och köpte massa gott inför kvällen och sen hem och hyrde en skräckfilm Scar tror jag den hette, och jag typ dog asläskig var den och jag skrek hela tien och hade typ panik, haha. Sen kom Emilia en stund senare också och vi kollade ett tag på tv men sen började vi gå mot stan för alla skulle hemåt, kom hem kvart i ett ungefär men somnade runt halv två, jätte mysig kväll, tack sötnosar;) <3

Nu ska jag snart åka till stallet och rida båe Maritza och Pegge:)


Läskig säger jag bara^^

Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0