Lördag:)

Hej hopp:P

Sitter och tar det lugnt, jobbade imorse fram till ett och efter det var var hemma ett tag innan jag åkte till stallet, skrittade ut barbacka på Maritza idag<3 det var jätte mörkt men det gick bra ändå:)

Igår var jag hemma hos Julle på kvällen tillsammans Stina också, vi satt mest och pratade och åt:P Jag och Stina tjockade nästan i oss en hel Daimtårta:O haha, men mysig kväll, skönt att sitta och prata ut med männsikor man litar på<3

Ikväll skulle det varit fest, men det blev inställt tyvär:/ men istället blev det filmkväll hos Stina men åkte aldrig dit för det blev sent från stallet, hoppas ni fick roligt i alla fall:P

Hörs senare.

Puss.




Kommentarer
Postat av: stina

Det var verkligen jättemysigt hos Julle! :) Vi är tjockisaaaar :D

2010-02-14 @ 22:16:45
URL: http://stinameidell.blogg.se/
Postat av: Julle

Ja det var jättemysigt! Jag älskar också att prata :)



pusspuss

2010-02-14 @ 22:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0