Hallojsan:P

Kom hem från jobbet för ett tag sen, finigt väder idag men kallt, jobbet gick helt okej, missae mötet på 4h men fick reda på nu att jag ska jobba onsdag, torsdag och fredag på daglägret och att jag ska knattekurs på måndagar nu i 10veckor framåt, jobbigt men ändå bra för jag vill ju ha pengar(a)
Igår var jag hemma hos Emilia på filmkväll med Linnea och Becce också, vi möttes på Konsum och köpte grejer till hemmagjord pizza och massa godis och grejer:P Vi hyrde I taket lyser stjärnorna, den var jätte bra tyckte jag:) men sorglig. Kom hem runt ett typ och satte mig vid datorn ett tag innan jag gick och la mig:)
Igår var det askallt ute:O jag frös allvarligt halft ihjäl under hela dagen gick jag runt som en vandrande isbit och påväg till stallet frös tillochmed mitt öga ihop så att jag inte kunde öppna det:Ohaha galet kallt i alla fall och typ storm och så tog det 45minuter att cykla till stallet i stället för 20 minuter som et vanligtvis tar-.-

Vi hörs senare babies:P

Puss.


Kommentarer
Postat av: Tess

Hej! Jag har en liten fråga om Akka.. vet ju att du brukar rida där.

Dom där skåpen som finns i omklädningsrummet du vet, får man ta ett skåp och sätta lås på de, asså ha kvar sina kläder där jämt?

2010-02-21 @ 15:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0