Fredag:)

Sitter och äter frullebulle och ska snart börja sminka mig och packa gympa kläder:) Har varit effektiv nu och gick upp i vanlig tid och har redan hunnit sola och ducha:O skönt. Igår efter skolan åkte jag buss direkt till stallet och fixae lite snabbt och fick sen bilskjuts med Bella som också skulle vara med på Pay and jumpen på Jälla, tack tack för att jag slapp gå:D Jennie var med i 1m med Style och Bella var med i 90 och 1m med Ruben. Jennie var inte jätte nöjd för styltan var jätte stark och spänd men det var första gången som hon inte hade luva på sig och Jennie trodde att det var mycket därför men i omstarten gick det mycket bättre men fortfarande stark men fick ett pet då, men en mycket bättre runda:) Sen fick jag skjuts tillbaka också och då hoppade jag och Saga me Maritza och Fanny, hade en liten bana uppe som vi hoppade, men hoppade inga höjder utan mer att vi tränae svängar och kontroll, Maritza var jätte fin och duktig<3

Nu måste jag gå men vi hörs och syns babies;)

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0