Fredag:)

God morgon;)
Sitter och äter frulle, gott gott, gick upp tidigt iag för vi skulle ha åkt med Frida och hämtat spån nu på morgonen men Madde hade fått feber så vi skulle ta det en annan dag. Idag börjar jag vid lunch så ska ta det lite lugnt tänkte jag, hade ju tänkt att åka till stallet nu men kom på att jag hade insläpp idag med-.- så då måste jag ju åka dit efter skolan i alla fall. I helgen jobbar jag som vanligt men vill gärna hitta på något med nån ändå:P

Igår hjälpte Jennie mig att hoppa Maritza och det gick jätte bra, duktiga älskade ponny<3
Hoppade en serie trav in över bom sen tre studs och sen ett galoppsprång och oxer som man höjde upp efterhand:)

Tänkte rita upp vad jag hoppade i paint men jag tror inte jag tänker visa mina paintskillz före jag själv ser vad jag ritat:P

Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0