Fredag:)

God morgon:)

Sitter och har just ätit frukost vid datorn och ska snart gå ner och sola ett tag:D Har ju sovmorgon idag, skönt.
Igår vart det hoppning med Maritza och Jennie hjälpte mig hela tiden och hon var jätte fin och mega pigg men bäst<3 Fick skjuts hem med Saga och Mia, tack tack:) Men på vägen hem var vi JÄTTE nära att krocka för vi körde på fyrislundsgatan på huvudleden och så kommer et ut en bil från en liten väg som inte stannade så både fick bromsa som jag vet inte vad men bilarna gled ju eftersom det är halt nu men Mias bil gled runt istället som tur var:O men ändå läskigt tror inte jag varit så nära att krocka förut..
Men vi hörs senare när jag kommer hem:)


Maritza och jag från en hoppträning i höstas<3

Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0