onsdag 18/8

Idag börjar skolan, men jag börjar på måndag eftersom jag jobbar, buusigt;) höhö
Var inne i stan igår och käkade på china resturang med Johanna och så köpte vi varsin goströja:) sen tänkte jag pierca tungan men tar det en annan dag:) Sen när jag kom tillbaka från stan och skulle cykla från bussen (ca 5km) så börjar det spöregna och åska:S just my luck säger jag bara-.- kom hem runt sju igen och då red jag Zelma och Maritza, det gick bra med båda, men Maritza nockade min näsa en gång för hon stegra flera gånger upp och ner så det var då jag lyckades med det:P haha

Igår kväll pratade jag med TottE igen läääänge i telefon:P haha men det är trevligt:) vi satt och lyssnade på massa konstig musik haha, vi har bästa samtalsämnena alltså:P haha

Och inatt sov jag typ hur skönt som hellst:O älskar sånna nätter:) haha

Ikväll kommer Johanna hit och då ska vi ha myskväll vid tvn med massa gott:)
Och innan det ska jag hoppträna för Pontus Westergren:)

Den här får bli dagens låt^^ haha skön ju och sann;)



Det är sånn musik vi lyssnade på typ, men det är nice;)




Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0