Måndag

Hej
Vaknade nyss, har sovit middag;) höhö Johanna ligger fortfarande och sover, fast hon vaknade vid tolv idag, själv har jag jobbat sen alv sju imorse så jag hade gjort mig förtjänt av vila:P ska väcka henne snart och då drar vi ner till stallet och rider:)

Igår hade jag och Johanna myskväll vi hade bunkrat upp med chips, godis, coca cola, cheez balls, dip, popcorn och pommes;) haha tjockisar vi är:P

I helgen var jag ju hemma eller i stan från lördagen och sov till igår och då åkt ju Johanna med på en gång:) I lördags då var vi på först Vip ett litet tag och sen på Kalas, jag hade riktigt roligt och träffade flera barndomskompisar som jag pratade och röjde med:P Jag och Johanna drog till Max efter as usual och käkade och sen mötte vi upp Alex och några och följde med dem hem till Christoffer (Bacon) i Gunsta och efterfestade, och Johanna lagade mat:P haha sov kvar där och åke hem mit på dagen igår först till Johanna och sen till mig och träffade familjen som jag inte gjort på länge:/ mysigi alla fall:) rolig helg i alla fall och för er som inte redan vet så är det sjukt dyrt med mat:O jag har gjort av med nästan alla matpengar redan och fick låna mer pengar av mamma igår:P har nu bunkrat upp med lite mat i alla fall och tog massa hemifrån också:P hehe..

I lördags innan vi drog mot stan fick vi åka snyggaste raggarbilen också, asnice:D


Ser ni hur snygg den är eller? :O en Chevrolet Impala:)


Gjorde ett litet partykollage:P coolt va?

Här kommer lite vimmelbilder från helgen när jag ändå är igång:P hehe


Natta, Sanna och jag:)


Victor, Natta, Sanna och jag:)

Puss.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0