Måndag 16/8 2010

Heeeeej:D

Har slutat jobba nu och har just käkat lunch:) ska snart ut och rida och såntdära och sen har jag insläpp också:P

I helgen var jag i stan så därav den dåliga updaten men helgen blev nice eller både bra och dålig jag åkte till stan halv tolv ungefär och var hemma några timmar innan jag drog till Johanna och vi gick och handlade lite, jag köpte mörkare hårfärg också så nu är det jättemörk:O haha sen fixade vi oss och allt sånt och sen drog vi mot stan, kollade massa snygga raggarbilar och var på Vip ett tag och träffade Jennifier och pratade lite med henne innan vi drog till Kalas:) ( jag och Johanna är stolta för vi inte behöver visa legg) hahaha men det blev roligt där massa dans och dricka och lite roliga människor också:P Sen drog vi med Kim och Tim och Bacon och drog till Gunsta och mötte Patrik och vi var på en hemma fest och det var där det spårade lite, det blev slagsmål mellan dem vi var med och sen några som gick i min gamla skola, och jag fick flera slag i huvudet också när jag skulle gå emellan eller jag stog ju där från början med men han hade ju ryck bara slog överallt typ men han drog sen när han hamnade helt i underläge, hans kompisar fick iväg honom och då lugnade det sig och då var det helt okej men massa udda människor vare där så vid typ halv sju drog vi hem till Patrik och skulle sova men ingen sov speciellt mycket, haha vi var fem stycken som var kvar, tre i sängen, en i soffan och en på golvet, haha:) men det funkade i alla fall! Sen på dagen åkte vi till Gunsta krogen och käka pizza och pommes och drog sen hem till Bacon ett tag, där käkade vi mer haha, Sen kollade vi på tv tills vi skulle dra till bussen vid halv fyra typ, Vi åkte omkring fyra stycken på en moppe också haha, lyckat;)

Hann vara hemma typ två timmar sen innan jag var tvungen att åka tillbaka hit igen, sen när jag kom hit så fodrade jag ch fixade till Maritza och skulle sen sova men TottE ringde och pratade i typ över en timme så det blev rätt sent endå:P haha men det är trevligt:P haha

Här kommer massa bilder:)
















Haha den här bilden är röjd Johanna, fotografen Björn och jag;) haha



Det var bilderna de:P haha ser ni hur mörkt hår jag har nu?
Och vetni, mina fina brills försvann på hemmafetsen, ni vet jag köpte ju likadana nya eftersom jag råkade ha sönder dem första på krogen och dem nya försvann under slagsmålet tror jag:(  INTE bra


Haha här är dem på en spårad bild tagen tidigare under dagen, hoppas dem har det bra där dem är nu:(

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0