6/8

God morgon alla söta

Har tagit ett litet frukost break nu efter utsläpp och sånt där, men tänkte skriva ett litet inlägg snabbt bara:P
Ska alldeles snart gå ut och kolla alla hagar, vatten och beten och sånt där sen blir det mocknin och mat, det tar ju sin lilla tid så får se vad som mer ska göras innan lunchfodringen kl 12, sen blir det rida min sötponny som jag hoppade lie med igår på banan och hon var fiiiin:) <3 har ju bara hoppat henne en gång sen hon blev skadad men hon kändes väldigt bra för att vara så länge sen:) Idag ska jag ta och rida ut, bästa ridvägarna här vettni;) haha

Förhoppningsvis kommer Becce hit idag när jag slutat jobba, så får vi se vad vi hittar på :)

Men jobbet kallar nu så vi hörs senare



Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0