19/8

Hej hej

Har just käkat lunch och ska försöka börja städa lite, sjukt hur jag lyckas stöka ner så här mycket helt alone:O
Johanna kom hit igår och vi tog det lugnt framför tvn och käkade massa gott:P Hopptränade igår för Pontus Westergren, det gick jätte bra förutom att vi gick omkull på en oxer, för vi låg stort och hon var inte riktigt framme för skänkeln och nådde inte över så vi stupade båda två, hon hamnade på min fot men vi båda klarade oss hyffsat, hon fick ett köttsår på mulen och imorse var hon svulen i knät och jag har ont i nacken och handlederna som jag tog emot mig med men foten klarade sig ganska bra faktiskt, Men sen hoppade vi om banan och då gick det jätte bra igen:) och Pontus verkade tycka om Maritza, men vem gör inte?:P På framridningen höll jag på att flyga av en gång också, tokponnyn hade lite ryck;) haha <3


Jag igår med pyjamasbyxor och myströja;)


Johanna och jag<3

Puss.






Kommentarer
Postat av: Bobby Karim

hejsan, trevlig blogg :)

kolla gärna in min också ;)

2010-09-16 @ 22:42:38
URL: http://bobkareem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0