10/8

10/8 = Min storebrorsa Jimmy fyller år:D Grattis till honom:) <3

Idag jobbade jag som vanligt och sen red jag älsklingsponnyn efter lunch:) hoppade idag på ridbanan, kommer bilder på vad jag gjorde sen, men hoppade i alla fall en linje och sen kombination, duktig ponny, hade lite "titt" hinder vattenmatta, regnbåge och sånt, kändes fin idag och lyssnade riktigt bra:)

Johanna åke hem igår kväll och innan det red vi ett tag i ridhuset, gjorde dressyr/markarbete då och sen red ju Johanna ett tag med:) Maritza var fin då med men lite bättre kändes det idag för det är ju roligast och hoppa med ycker både ponnyn och jag;) <3

här kommer film sen igår, har orkat klippt ihop och satt till musik:) duktiga jag alltså:P höhö


Vad tycker ni? Kommentera:P












Älskling i sin box:)


Tyson satt och tittade på;)




PUSS<3

Nu får ni ta och kommentera när jag är duktig och uppdaterar massa;) haha

Puss.


Kommentarer
Postat av: Emme

Hon är så fin lilla Maritzis:) Älskar deras ridhus, det är så snyggt.

2010-08-11 @ 08:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0