Vila i frid tröjan:O

Japp i dag efter skolan åkte jag ut till Eke som vanligt, Linnea var redan där, fixade och så och red sen ut barbacka på Maritza, red i skogen och allt gick fin fint tills jag skulle trava upp för en backe och jag var tvungen att ducka för en gren, men känner ganska snabbt att jag fastnat med luvan i grenen och jag typ stryps och åker bakåt tills tröjan trasas sönder och Maritza blir rädd för det ljudet och hoppar åt sidan och jag flög till marken på massa stenar och pinnar, inte skönt:O men Maritza var dukrig och stannade i alla fall:) Men alltså det är bara jag som lyckas med sånt där, fattar inte hur man kan vara så klumpig ju:P haha men sen gick allt bra igen<3




Hahaha jag typ dör, och det är min storebrorsas märkes tröja jag råkade låna så nu ligger jag risigt till om man säger så:P

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0