Var på Boland på studiebesök:P

Hejhoppsockertopp:)
Idag började skolan med föreläsning med Lollo, sen fick vi en kortisrast och då mötte vi upp Johanna som skulle göra oss sällskap när hon inte hade lektioner så hon fick sitta med på våran otroligt "roliga" film vi kollade på sen hade vi lunch och det är ju alltid roligt att prata av sig där:P
Sen köpte vi Jorgubbar och jag, tottE och Becce köpte asgoda jordgubbar och satt och smaskade på det:)
Johanna skulle tillbaka till sin skola efter lunch och då bestämdes det att jag, Becce och Sophie ville följa med och ha "studiebesök" på Boland och ha lektioner men henne så vi drog med:) Tyckte skolan var galet stor, visste ju aldrig vart vi hade varit och inte när vi gick omkring på rundvandring:P Sen hade vi först Svenska lektion och sen sämhäll tror jag men dem gjorde inget och lärarna var inte där så då spårade alla:) haha galet skön klass med massa roliga människor:P

Sen efter vi slutat där så jobbade jag på 4h med en Knattekurs i regnet/snön, kom dessutom bara 2 barn, värdelöst att slösa sin tid på 2 ungar när de ska vara 5 stycken, men dem ville väl inte ut i det här vädret skulle jag tro..

Åkte till Eke sen och red min lilla ponny och hon kändes fin, duktiga tjejen<3

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen kanske man ska tänka på att sova eftersom vi har 5 timmars nationellt prov i Svenska B imorgon, hur ska detta gå? -.-

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0