Torsdag:)

Hej hann tyvär inte blogga igår, blev rätt sent från stallet, men ni får uppdatering nu istället, vi var på Akka först hela dagen, red Clinton, alltså jag kan aldrig bli nöjd med mig själv när jag rider honom, vill kunna rida honom bättre som förut, känns som att jag blir sämre och sämre på att rida, fyfan jag vill bli bra, bli bäst, men måste kanske lära mig att nöja migpå vägen också,kan ju inte bli bäst utan att träna men usch gick bra kanske sista 10 minuterna. Sen på eftermiddagen jobbade vi i grupper och sen efter åkte jag och Becce in till stal och mötte upp Saga också så gick vi och kollade i massa affärer och sen gick vi och fikade på Årummet, asgott:) åt Kladdkaka och drack Cola(i glasflaska, det bästa) :P Sen vid halv fem gick vi till skolan och började fixa för vid fem kom demsom skulle vara med, för de var VIP kväll med pizza för dem som börjar i höst, slutade vid 7 där och fick skjuts med Saga ut till stallet:) fixade och red Maritza i ridhuset, kändes jätte fin<3 Sen kom Jimmy och Jesper och hämtade mig och så tog jag det bara lugnt sen:)

Idag hade jag inte lektion före efter lunch så tog lite sovmorgon och sen åkte jag ner på stan och kollade i lite affärer till lunch, köpte busskort,mobilpåladdning och ett par chinos typ:)

Hörs sen:)


Du får mig att le älskling<3

Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0