Tisdag kväll

Sitter och kollar lite på tv, bästa tv kvällen på hela veckan, först Desperete housewifes, sen cougar town och sist men inte minst Christine:D

Idag har det varit heldag i stallet, först var jag och hjälpte Jennie när hon hoppade Style på Jällas utebana, gick jätte bra:) Sen red jag Calle hemma på utebanan och han fick galoppera i båda varven idag och det gick kanon, han har blivit väldigt stadig och bra i traven nu och  orkar hålla igång även på volt nu, duktig pojke:) Efter insläppet som vi för övrigt har nästan varje dag nu när vi har så många hästar, så åkte jag till Eke och fixade Maritza och red till Jälla jag med och Jennie kom dit och hjälpte mig att hoppa där, hoppade lite bana på ungefär 1m, kändes jätte bra, Maritza är grymmast på alla sätt bara så ni vet;) älskade ponny<3
Sen var det hoppträningar och Erika hade med lilla Herta i första gruppen och Scoop i andra men vi åkte innan den andra gruppen skulle börja men med Herta gick det bra, hon har blivit jätte fin hon också:)

Bilder från dagen kommer här:)






Maritza och jag<3 (tyvär inga hoppbilder då Jennie var så fokuserad att vara tränare:P)




Style och Jennie:) Tycker faktiskt att jag är rätt bra på att ta bilder med mobilkamera(a)

Puss.



Kommentarer
Postat av: Malin

Wiiiee, äntligen har du börjat blogga igen, jag diggar det:D

2010-04-06 @ 23:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0