Söndag:)

Söndag idag skönt på ett sett eftersom jag jobbat klart för helgen, jobbigt för att skolan börjar imorgon och vi ska vara ute på Akka kl 8 på morgonen vilket betyder att jag måste åka hemifrån 7:O inte okej-.-

Red bara Calle idag, Maritza fick en vilodag, Calle reds på banan och var duktig men lite busig emellanåt:P

Här kommer lite bilder som jag lägger upp från festen hos Emme där också fotona kommer ifrån:P

Men bilderna får tala för sig själva, jag vet verkligen inte vad jag pysslar med på vissa men det är väl sån jag är antar jag:P








Sötnosar:) <3








O-M-G så jag ser ut här:O


Avslutar med en lite normalare bild i alla fall på oss söta flickor;)

Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0