Söndag:)

Hejsan hoppsan:)
Mår betydligt bättre idag, jobbat och grejer, duktigt Jessie=) Igår tänkte jag ju bara vara hemma efter stallet och ta igen mig lite men åkte ner på stan och mötte några roliga människor som grillat i stadsparken, men när jag kom så var vi bara kvar där ett tag sen gick jag, becce och några till till mcdonalds och käkade lite:) På kvällen sen skulle de andra gå ut på krogen så jag och becce var bara med och förade lite och sen drog vi hem till mig sen och kollade på film, såg Twilight, den filmen ledsnar man aldrig på:P Sen åkte Becce hem till sig och jag gick och la mig vid 1 kanske, så lugn kväll blev det:) Tack för en rolig helg allihopa som medverkat:P hehe.

Nu ska jag snart till stallet men uppdaterar nog när jag kommer hem:)



Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0