Lördag:)

Hann inte blogga närjag kom hem sen på kvällen men åkte ju till stallet och red min fina ponny och Elin och Linnea var med, red först på ängen men det var så blött där så gick till ridbanan och red lite men kan aldrig koncentrera mig när jag rider på banan men gick bra ändå, bebis var finast<3
Sen provred Linnea Pegge och det gick också bra så nu ska hon rida honom på tisdagar:)
Haha vid insläppet hjälpte Linnea mig med några hästar så skulle hon ta ut en ut grinden och jag sa att det bara var att kasta den åt sidan och då gör hon det och det ända man hör är värsta klumset, för hon råka kasta eltråden i badkaret, haha jag dog typ av skratt för vi visste ju inte hur man skulle få upp den heller utan att få massa stötar:P typiskt Linnea att lyckas med sånt;)

Sen åkte jag till Maria och red Calle, han har blivit så duktig och kan galoppera på volt nu också:) busig och jättepigg har han också blivit och studsade omkring:)

Sen på kvällen åkte jag och mötte dem bästa så köpte vi godsaker och mat inför Spa kväll hos Emme:) Hyrde en skräckfilm också och jag får verkligen panik när jag kollar på det och skriker för allt men tycker ändå att det är rätt roligt att kolla på:P
Tack för en jätte rolig kväll, jag har alltid jätte roligt med er<3

Nu har jag kommit hem från jobbet och ska snart till stallet och rida:) Men vi hörs senare,


Jag är lycklig när jag är med dig<3

Puss.


Kommentarer
Postat av: Ida

Nu har jag en tävling i min blogg där DU har chansen att vinna en jättesnygg ring!



Jag har även en hel del ringar till försäljning så titta gärna in : )

2010-04-27 @ 13:47:35
URL: http://imfaccessories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0