Långdag ute på Akka

Ska snart till stallet, ville bara säga hej till söta läsarna först:P
Idag var det hovkursen ute på Akka hela dagen, var och skodde på förmiddagen och hade teorin på eftermiddagen, gick bra kände att jag hade mer koll på hur jag skulle göra den här gången och tror det blev rätt bra faktiskt, men rikta skorna var lite svårare:P
På teorin var jag galet trött och somnade hela tiden, pinsamt när jag verkligen vill lyssna och jag tycker att det han pratar om är intressant men kunde inte ha ögonen öppna-.- men ja helt okej dag.
Ikväll har våran skola öppet hus för stylisterna och jag ville följa med Becce dit men insåg att jag faktiskt inte hade tid för då skulle jag få stressa ihjäl mig eftersom jag ska rida både Calle och Maritza och dessutom fixa allt till dem och ha kvällsfodring, hmm dygnet kanske ska fundera på att skaffa flera timmar?
:P

Hörs sen, kan slänga upp en spårad bild på mig och Becce sen i fredags och kan ju bar säga att det finns betydligt värre än den här..


Det här var ändå i början av kvällen och vi var ju pigga och glada då;)

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0