Jag som trodde IG stog för " Imponerande Godkänt ."

haha min rubrik äger alltså:P en grupp från Facebook hette så och tänk om det skulle vara som det står, då skulle jag vara grym i skolan ju:D

Aja åkte ju till stallet sen och red först Calle på ridbanan, vi var ensamma så han var väldigt pigg och studsade mest omkring och taktade, och vid grinden skulle man stanna och stegra om man inte fick som man ville tydligen, och galopp var grundgångart hela tiden hellst också, men sen vart han fin kunde ligga på en väldigt stor volt i galopp och han tyckte det var roligt, och duktig på fattningar börjar han bli också:)

Sen åkte jag till Eke och red Maritza, Jennie hjälpte mig ett tag men sen red hon resten av tiden, hon har ju inte ridit Maritza på jätte länge nu så det var väl på tiden:) Det gick i alla fall jätte bra med henne också<3

Hade kvällsfodringen sen och efter det åkte jag hem och nu sitter jag här och har just duchat:)

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0