Godmorgon kära läsare:P

Sitter här och har just ätit frukost, idag är jag ledig vilket är jätte skönt men åker till stallet lite tidigare då bara:P Igår blev det tyvär ingen uppdatering då jag var slutkörd när jag kom hem, jobbade ju först på 4h och det var 70 UNGAR där, förstå hur mycket det är när dem är samlade i ett rum för tex lunch och sånt-.- Galen ljudnivå hela dagen och sen till stallet och fixade och hade insläpp på Eke och sen skrittade jag ut i en timme barbacka på Maritza, mysigt<3 haha jag skulle vara smidig och hoppa upp i stallet men medans jag hänger där över Maritzas rygg så springer hon ut och det är massa folk på stallplanen som stirrade inte bara lite när det kommer ut en springande ponny med en ryttare hängande över ryggen ut från stallet liksom, haha busponny<3 Efter Eke åkte jag till Maria och då skulle Jennie och en annan tjej rida ut så då hängde jag med på Calle, Vi red till grusvägarna och det gick jätte bra men tjejen som var med verkade inte förstå att Calle bara är riden i 2 veckor för hon drog iväg i galopp på en gång typ och det var ju bara att hämga på men han blev jätte trött efter, stackars liten men oj vad pigg han var han skulle dra hela tiden och hoppade på stället när han inte fick:P lilla galoppponnyn:D Idag ska han nog bara få gå i skrittmaskinen tror jag så han får hämta sig lite:) Maritza får nog gå lite dressyr eller markrbete idag:)

Nu ska jag nog sola ett tag men vi hörs senare då, glöm inte att kommentera, det blir mycket roligare att skriva då ju:P


Jag har världens finaste ponny<3

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0