Ett tag sen nu igen-.-

Ja jag ska bli bra på att uppdatera här också, vet inte har inte haft lust att blogga på ett tag bara men nu tar jag nya tag igen:P

Jag kan börja skriva lite om helgen i fredags var jag hemma och tog det lugnt bara, min storebrorsa, hans tjej och hennes barn kom hit och stannar några dagar så umgick med dem och så beställde vi hem kinamat, lugn men mysig kväll:)

Jobbade först på lördagen och sen efter stallet och fixade och sen till Calle och red honom på Åbys ridbana, han börjar bli mycket stadigare i traven nu och vill inte sakta av i alla svängar nu:P

Sen hem och ducha och fixa mig för att sen åka hem till Emme som hade fest senare, Lovisa hjälpte mig att sminka mig jätte fint sen också:) tack gullunge:P rolig kväll tycker jag, Emme du har lyckats igen :D Sov över där också och sen när vi vaknade skulle vi beställa hem pizza men inga pizzorior var öppet än-.- så det fick vi klara oss utan, kom hem runt tolv eller nått typ och då åkte jag till stallet igen och red först Calle och då red vi på Marias ridbana och han fick prova galoppera för första gången med någon på och det gick jätte bra:D och sen travade vi över en bom också, duktig liten pojke:P

Sen åkte vi till Eke och Jennie hjälpte mig tt hoppa Maritza och det gick också jätte bra men både Maritza och jag blev helt slut av Jennies hårda träningar:P men det är bara bra, roligt roligt i alla fall:)

Nu sitter jag och äter lunch typ kom nyss hem från stallet har varit där sen halv åtta imorse för jag hade utsläpp och lunch, red ut en sväng på Maritza tillsammans med Zacke och Sara också, gick kanon bra<3

Hörs lite senare,

Puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0