Egen spa kväll:)

Sitter nu här vid datorn efter en fullspäckad dag, helt slut i kroppen, tog nyss ett bad och hade ansiktsmask på och bara myste för mig själv:)

Red tre hästar idag

Style Red jag tillsammans med Jennie på Herta, då red vi på grusvägen, Style var jätte duktig och lyssnade fin fint:P tyvär kanske sista gången jag red henne:(

Calle Red jag först på ängen och tränade galoppfattningar vilket han har blivit asgrym på, hellst av allt och om han fick välja skulle han nog bli galopphäst, han far runt som jag vet inte vad och vägrar att sakta av, då står han hellre och galopperar på stället:P och rädd för allt är han också, precis som sin mamma:P haha och hoppar åt sidan hela tiden, men efter ängen så red jag ut i skogen och kom helt vilse, hamnade vid ett stup som var typ 20 meter rakt ner så antog att jag kom fel.. Sen hittade jag i alla fall en utväg men allt tog lite extra tid så vi var ute rätt länge:)

Maritza Red jag ut barbacka i skogen på och det gick också bra men jag skulle försöka filma en jättestor räv med mobilen men Maritza skrämde både bort räven och så stod hon och stegra under hela fimen också-.- haha bästa busponnyn<3

Nu ska jag fortsätta att ta det lugnt, ska ju jobba imorgon med-.- Kanske kommer ett inlägg senare också får se när jag går och lägger mig:P


Fick bli en bild på fina Styltan, en underbar häst är hon verkligen:)

Puss.


Kommentarer
Postat av: bella

hejsan, jag följer din blogg på BLOGLOVIN! hoppas du gillar min blogg och kan följa den på bloglovin också, pöss

2010-04-27 @ 11:23:55
URL: http://magnussonbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0