dålig uppdatering var det här ja

Sorry att det blivit dåligt uppdaterat här ett tag nu igen, har varit lite opepp på bloggninen men nu kör vi igång igen:P

Sitter i skolan just nu och ska börja jobba lite snart, börjar ju inte före efter lunch men har ju sjukt mycket rester så måste vara här ändå-.-

Igår red jag dressyr på Maritza i ridhuset och det gick jätte bra:D Ulla hjälpte mig massa och då gick det mycket bättre,för i början var jag typ nära att ge upp fördet ända hon gjorde var att springa med huvudet rakt upp eller stegra och göra capriolsprång-.- och eftersom hon är så känslig kan man inte rida henne som en vanlig häst och därför är det jätte svårt när hon bara ska springa, men i slutet var hon verkligen jätte fin<3

Och vet ni vad jag tycker? att vi borde ha en fest snart igen hos någon av oss, sjukt party sugen är jag;) *ovanligt* men det vore jätte nice tycker jag:D

Hörs senare:)



Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0