Blev inget jobb idag..

Ja du, igår efter skolan böljde Becce med mig hem så cyklade vi till stallet, red först Calle och sen åkte vi till Eke och red Maritza, gick bra med båda:) Sen hem och käkade lite och gjorde oss iordning och åkte mot stan, stack till Becces mormor en snabbis också:) Sen mötte vi upp en redan full Sophie som börjat förfesta redan på bussen:P
Vi satte oss på några bänkar vid ån och drack och pratade massa, sen kommer inte jag ihåg mycket mer från den kvällen vet bara att jag var nära inpå medvetslös flera gånger under natten och hade tydligen haft andingsuppehåll ett tag också, vet att jag inte såg så mycket och att jag spydde ner hela mig:S inte okej och in på krogen hade vi inte heller kommit eftersom vi var för fulla, usch hem kom vi med någon taxi för det var några på stan som ringt mamma från min telefon tror jag så att dem visste vart dem skulle skicka becce och mig, när jag skulle hem från taxin sen fick min brorsa bära mig typ för jag kunde inte ens stå, snacka om spritförgiftad, usch nu ska jag låta bli att dricka överhuvudtaget ett tag framöver för det är liksom inte värt det, för hade poliserna sett oss på stan innan taxin var där hade jag fått sova i fyllecellen liksom och jag vet inte vad. Mamma trodde jag skulle behöva åka och magpumpas men det blev som sagt bättre senare inatt som tur var, usch verkligen inte värt det tycker jag.

Och imorse när jag vaknade så skyndade jag in i duchen, har aldrig känt mig så äcklig tror jag, skulle ju egentligen ha jobbat också men smsade så fixad dom en annan som kunde jobba. Jag och Becce tog det lugnt vid tvn tills hon skulle hem, då gick jag och somnade om och har just blivit lite piggare, ska snart till stallet och sen får det nog bli en lugn hemmakväll, så vi hörs nog senare:)

Puss.


Kommentarer
Postat av: Louise

Men Jessica, du måste ta hand om dig juuh :O



2010-04-17 @ 17:21:16
URL: http://tsclouise.blogg.se/cicornia
Postat av: jennifer

Haha helvild kväll!

2010-04-18 @ 13:51:40
URL: http://mylittlepony.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0