spöregn

Dagen började med att jag försov mig 1,5 timme så kom en timme sent till praktiken, men jag ringde och sa det så att dem var förberedda:) sen efter praktiken så åkte jag hem och bytte om till ridkläder och åkte och red maritza, red dressyr i ridhuset och det kändes bra<3 sen åkte jag till jälla och Style och Jennie var med på banhoppningsträning, men dem startade vid halv åtta så innan dess kollade jag på andra:) När Jennie skulle rida fram var det kolsvart ute och spöregn och inga lampor på ridbanan så dem kunde inte hoppa fram där och dem som har varit på jälla vet hur lite collektingring dem har så Jennie hoppade räcket några gånger och sen in på banan, det var en 1m och dem gick felfritt:) och nu har jag precis kommit hem och duchat, vi var helt genomblöta och kalla när vi kom hem.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0