skolan

Sitter i skolan och ska skriva uppsats om växter och djurs utveckling, och det går ju bra och Linnea är sårolig och skrev på google `vad i helvete är växter?!?`och fick fram svaret har du problem med mossor i gräsmattan? haha spårat:)
I förmiddags hade vi löshoppning på akka:) vi löshoppade Mamsell och Taminka, Taminka hopade över 150 och båda var duktiga:) Sen åkte vi till stan igen och åt lunch:) Nice!
Och som sagt så ska jag skriva uppsats nu men kommer inte igång, konstigt va när jag sitter på dem här sidorna:) haha.

Ikväll är det hoppträningar på eke så jag ska försöka att rida både Maritza och Pegge innan kl 6, tror ni jag lyckas med det?:)

Skriver sen:)

Puss.


Kommentarer
Postat av: Laow

Tihi =) :D:D:D:D:D:D :D

2009-09-29 @ 14:04:47
URL: http://laow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0