sitter och läser:)

Sitter och läser roliga historier och tänkte dela med mig av några:)

Pojken till sin pappa:
- Kommer du ihåg att du lovade mig 5 kronor om jag hade bra betyg?
- Javisst.
-Då kan jag glädja dig med att du just sparat en femma.

Hur många gånger skrattar en blondin när man berättar en rolig historia för henne?
Tre. En gång när man berättat historien, en gång när hon fått den förklarad för sig och en gång när hon förstår den.

Vad är blondinens parningsrop?
Jag är sååååå full !!

Tonåringen började utvecklas snabbt, och mamman tyckte det var dags att hon lärde sig något om livets realiteter. "Elsa," började hon, "jag tror att det är på tiden att vi har ett litet samtal om hur livet kommer till. Som du säkert vet så växer en baby i mammans mage..."
"Bra att du tar upp det..." sade dottern. "Vad jag verkligen behöver veta är hur man tar död på det."

- "Men vad du ser nere ut."
- "Doktorn sa att jag skulle ta ett piller varje dag under resten av mitt liv."
- "Det är väl ingenting att oroa sig för."
- "Jo, han gav mig bara sju stycken."


Haha:)

puss på er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0