hemma från stallet:)

Är hemma från stallet nu och har precis duchat:) Följde med Jennie till Maria och kollade när hon hoppade Style, och en som jobbar i stallet har skaffat en hund, en grand danois, ni vet en sån där mega stor hund:) Den hette egon och var gullig:) men den vart jätte busig på ridbanan medan vi byggde och bet mig i armen hela tiden:)haha så jag lekte med den och hoppade hinder, och jag tror att den underskattade sin storlek och styrka lite när den hoppade upp med frambenen mot mina axlar och ni har säkert sett på tv hur det går då:)haha jo man orkar inte hålla upp en 60-70 kg när man står så man ramlar baklänges:) haha(ungefär så gick det till även idag) men sen vart den lite lugnare i alla fall:)
 Det gick i alla fall bra för Jennie att hoppa Style och efter det åkte jag till eke och red ut på Maritza och det gick också bra<3 Hon var pigg:)

Nu ska jag börja fixa mig snart tror jag, ska ju på singstar ikväll:)

Skriver sen,

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0