hej lilla bloggen:)

idag åkte vi först till 4h på morgonen och hjälpte till på en tävling för skötarna,how cute:)

efter det åkte vi ut till frida där jag fortfarande är och vi har hämtat spån,men nu ska vi äta här också så jag och jennie har lekt med ralle och madde,haha dem hade morotsätar tävling,det ni har ni väl inte varit med om:?:)haha

malin gick förbi med sin fina vovve solo och hälsade på lite,men solo lyckades skrämma upp två av katterna i träden och en upp på taket:)men dem kommer förhoppningsvis ner snart igen:)

ikväll ska vi till stallet också och det kanske blir lite dressyr om det blir försent för att rida ut,funderar ju på att anmäla mig till dressyr KM också,hur tycker ni att jag ska göra?jag får se hur det känns men det vore roligt att testa,när jennie tävlade henne i dressyr så gick det ju bra när hon hade kommit ut på några tävlingar och jag räknar ju inte precis med att bli placerad utan mer för att tävla mot sig själv:)

men nu ska jag leka med barnen lite grann,skriver mer sen.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0