fredag:)

Idag är det fredag och vi börjar 12,15:)jag har tittat på the voice och kissie var där,lite roligt var det att lyssna på henne:)linnea har lovat att fixa min blogg jättefin,då blir jag kanske mer aktiv här på bloggen:)igår kom jag hem från stallet vid halv tio för jag jobbade på 4h innan och då fick jag en annans kurs som slutade vid sju också,men det blir lite mer pengar då i alla fall:)sen åkte jag till stallet och fixade och red fina maritza,red dressyr och fick lite hjälp av ulla och då gick det ännu bättre:)hon hjälpte till lite med min sits och vilket tempo jag ska rida:)

och en sak jag undrar är hur man får finare text på bloggen för den här är jätte liten och linnea sa att hon skulle hjälpa mig att skriva som hon har på sin blog och skriver laow under sina blogg inlägg och det vill jag också ha fast skriva jessie:)

men hoppas att bloggen blir fin snart då kan jag bli stor bloggare:)haha elelr inte men större än nu i alla fall:)


maritza<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0