dagen:)

I dag har vi haft ridning på akka och jag red Diego idag igen:)det gick bra och vi red på utebanan och han var jätte pigg:)Eva sa att jag red honom bra och det kändes bra också:)
När jag kom hem skyndade jag till 4h till en knatte kurs som Jennie skulle ha men jag skulle börja den åt henne eftersom hon skulle bli sen från Therese Järn.

När jag kom hem därifrån så kom Frida med Ralle och Madde som ska sova hos oss inatt, har någon nått tips med vad man ska göra med två sjövilda 4 åringar?:)

Just nu tittar dem på hjälp jag är en fisk vilket dem tycker är väldigt roande:)

Juste idag har jag lärt mig att knyta slipsar, haha Pascal hade en idag så jag kunde träna på det:) staus att kunna det, right?:)

Kollade nyss på en film på Maritza som är från innan vi fick henne under hennes inridning när hon var fem år och vinglig och det var bland dem första gångerna hon hoppade, ett tag efter den filmen gjordes kom hon till oss<3
Hon är, var och kommer alltid att vara den sötaste hästen i världen<3<3<3<3
älskar verkligen att kolla på den filmen och verkligen se vilken skillnad det har blivit:)



maritza och jennie<3

Men nu ska jag kanske leka lite med barnen men skriver sen:)

puss.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0