är vi lika?:)

En av barnen på knatte kursen vi hade på 4h var helt säker på att jag var Jennie när jag kom och sa:

(hon) -Jennie, kan jag få hjälpa dig att ta in hästarna?
(jag) - Men jag är inte Jennie, jag heter Jessica och är hennes syter:)
(hon) - Va? men ni ser likadana ut!

haha så söt dem andra barnen trodde också det, och det är väldigt ofta folk blandar ihop oss:) Då kan jag antagligen komma in på krogen med hennes legg också för om dem flesta tycker att vi är lika så kan man väl prova i alla fall:)haha.

Vad tycker ni? är vi lika?:)

 

Skriver sen:)

puss.




Kommentarer
Postat av: stina

Japp! Ni är rätt lika =) mer lika än jag och Jennifer i alla fall ^^

2009-09-23 @ 19:23:33
Postat av: Emme

Jo ni är ganska lika, men mer på håll än riktigt nära, haha, knäppt skrivet.:)

2009-09-23 @ 20:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0