allergisk mot chips?

 Jag har haft ont i magen hela dagen och eller inte ont men den känns helt tom fast jag just ätit:( och i går kväll åt jag ju chips och jag tänkte för det har blivit sådär en gång förut och då hade jag också ätit chips, då tänkte jag i fall jag är allergisk mot chips, kan man vara det?:) Hoppas det går över snart i alla fall:)

Nu sitter jag och kollar på ensam mamma söker:)det är roligt tycker jag, tidigare har jag som jag sa solat och duchat:)det är lyx med solarium hemma, blir ni avis nu?(a):P jätte skönt att ligga och lyssna på musik och samtigt få fin färg:)



Ha en trevlig kväll, kanske skriver lite mer senare:)

puss på rumpan:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0