The uggly truth:)

Hej
Jag vet att jag inte har uppdaterat sen igår, men har haft lite och göra:) Igår vart det bio med Malin och vi så The uggly truth och den var jätte rolig:) och i morse hade vi utsläpp och sen var det tävling på Jälla idag ör Style och Jennie 1m och det såg fint ut men tyvär så vart det ett litet pet men rundan såg bra ut:)

Nu har jag precis kommit hem från stan där jag var med Vickan och vi var först på max och sen gick vi runt lite och var ett tag inne på Gillet också men inte så länge och jag min smartnöt råkade hoppa på bussen som går åt fel håll när jag skulle hem så jag åkte mot eriksberg men kom på ganska snabbt att det blev fel och fick gå tillbaka till stora torget och gå över på rätt sida:) haha.

Puss.


Kommentarer
Postat av: Emme

Jag och Becky var oxå på den, vilket sammanträffande, visst var den bra?;)

2009-10-04 @ 17:56:31
URL: http://missemli.blogg.se/
Postat av: jessica

ja den var jätte bra:)

2009-10-05 @ 15:47:25
URL: http://jessicahedengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0