Svar från frågestunden:)

Här kommer svaren från frågestunden:)

fråga: Säljer du bloggdesigner?

Svar: Nej tyvär har inte gjort min egen heller det har laow.blogg.se gjort åt mig:)

Fråga: Hur hinner du med alla dina fritidsaktiviteter?

Svar: Det mesta handlar om det jag tycker är roligt och då hinner man det också men visst ofta kommer jag hem runt tio på kvällarna men det är sånt man får stå ut med för det är det här jag vill göra:)

Fråga: Har du varit riktigt kär någongång?

Svar: Nej faktiskt inte eller inte "riktigt kär" bara lite små kär:) haha.

Fråga: Hur länge har du ridit och hur gammal var du när du började?

Svar: Kommer inte ihåg hur gammal jag var men det har blivit många år nu kanske när jag var runt tio eller nått men red lite innan också men inte regelbundet:)

Detvar allt för stunden:) Nifår gärna fråga mera och då kommer också fler svar:) haha.


(visst är jag gullig? haha)

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0