Måndag:)

Idag hade jag först praktik men bara till kvart över 11 och sen åkte jag hem och åt och bakade kladdkaka:) haha, sen stallet först till Maria Norlin och fixade till Style och gick en promenad till Åby ungefär, för Jennie är ju i Norrköping nu med klassen och tar traktor kort och är där tills på torsdag:( saknar henne redan.

Efter det åkte jag till Eke och gick en promenad med Maritza också och sen började jag fixa till Pegge för det var banhoppningsträning på Jälla som vi var med på och hoppade 80cm idag och det gick bra han ville först inte vara inne på banan och backade massa mot utgången men efter ett tag och med lite hjälp av banpelsonalens smackande bakom honom fick han massa fart frammåt:) haha, vi var i alla fall felfria och det kändes bra:)


Bilden är inte ny men det är på Jälla och den är på Pegge:)

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0