jobbig dag:/

Nu på eftermiddagen var jag på 4h och jobbade och det var kaos alltså skojar inte dem fick om dem ville rida barbacka så några gjorde det men bara om föräldrarna hade mera koll då eftersom dem leder och när vi är på väg ner för en backe så glider en av barnen av men efter det fortsätter han att rida och mamman förstod ju att hon borde hållt lite mer koll där bak:) men barnet hade ont i armen men fortsätter att rida och utan att grina eller nått och sen när vi går tillbaka så är det en annan unge som glider av eftersom Russin åt och mamman til det barnet inte kunde hålla upp huvudet på han och då gled hon också av men den mamman får tokryck på mig och bara står och skriker och släpper dessutom Russin där så jag blir skit arg och bara tar Russin och går tillbaka sista biten och fixar honom och hon efter och ba `det är oansvarigt att låta så små barn rida utan sadel och bla bla` men jag ba `men det var därför jag sa att det var eget ansvar om dem skulle göra det och dessutom fick ni helt välja själva om ni ville göra det osv` men dem andra föräldrarna höll ju med mig men åhh jobbaiga människa men sen pratade jag inte mer med dem utan fixade Russin och höll klart min kurs och efter så skulle den som ramlade av först ta av sig västen och allting och mamman började bli lite orolig eftersom han hade varit lite hängig efter det att han ramlat av och när hon tar av tröja ser både hon och jag samma sak armen var bruten och det var jätte äcklig och helt böjd, usch men stackarn hade ridit hela turen med bruten arm och inte ens grinat, hoppas han blir bra snart stackars lilla pojke:( Men innan jag åkte mot 4h gjorde jag den här grejen på facebook och ser hur mycket tur man hade idag och jag fick 5% av 100% vilket är väldigt sant och när jag sen skulle åka skulle jag låna Jespers moppe men den vägrade starta så jag fick cykla i alla fall, suck.

I stallet sen gick det i alla fall bra och jag hoppade lite med Pegge, det gick bra och sen borstade jag Maritza<3

Nu ska jag snart sova tänkte jag men skriver imorgon:)

Puss.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vet du om att du skrev heeeela det där långa stycket som EN mening? :O :D Hahah det är inte varje dag man lyckas med det xD

2009-10-17 @ 10:00:10
URL: http://laow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0