Hemma:)

Nu är jag hemma efter en fartfylld dag:) Imorse jobbade jag först till kl 1 och efter det blev det stallet och först rida Maritza dressyr i ridhuset och det gick bra<3 sen red jag Trolle också och det gick också ganska bra:) När allt i stallet var klart åkte jag med Sara och Kim mot almunge eller ulvs väsby där Ted Nätterqvist hade träningar i dag och Style och Jennie var med och hon åkte tillsammans med Scoop och Erika i deras buss:) Träningen gick bra och massa bilder kommer men på slutet var påde Style och Jennie jätte trötta för Style har ju inte hoppat så mycket på flera år. Alla på träningen hoppade mega högt nästan högst upp på hinderstöden, galet:) Imorgon är det jobb igen men skriver mer då,

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0