Hej:)

Idag hade vi sovmorgon till 12,15 så jag åkte och red ut på Maritza och fixade i stallet innan och sen hem och duchade och fixade mig och sen åt jag lunch på åhlens innan vi började, sen hade vi matte och efter det projektarbete, ganska lugnt alltså:)

Och ikväll var det tänkt att jag och Vickan och några andra skulle gå på kina resturang och sen hitta på något men då smsa Vickan att det inte blev av men ska försöka hitta på något ändå:)

En bild från dagen i skolan:)


Linnea och jag:)

Lånade också några bilder av Sofia Jullett.blogg.se som vi knäppte för ganska längesen men tänkte lägga ut dem ändå så att ni kan se hur roligt man kan ha på rasterna med braiga klasskompisar:) haha.











haha där har ni lite gulliga bilder på oss:)

Puss.





Kommentarer
Postat av: Louise

Villka härliga bilder :P

2009-10-02 @ 22:47:54
URL: http://tsclouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0