Sjuk:(

Igår var jag hemma från praktiken för jag mådde dålgt på morgonen, på dagen blev det bättre och jag åkte till stallet och skrittade Maritza i en sommarhage och försökte lära henne stegra av Elins instruktioner:) haha och hon kunde fast jag fick ta fram skänkeln istället för bak men det gick bra<3 Sen åkte jag och skulle rida Style som hade vilat två dagar och var helt tokig red inte länge för alvedonen hade gått ut och jag hade inga krafter kvar och eftersom hon hoppade omkring för allt och ville bara sticka:) haha buse:) Sen när jag kom hem skulle jag ner på stan och möta Vickan och Eml och Robban som vi träffade på festen i lördags först spelade vi biljard sen åt vi på max och efter det satt vi på Terrassen och pratade lite vi skulle ha gått på bio efter det men jag hade feber och åkte hem och då gjorde Emil också det men Vickan och Robban gick i alla fall:) men det var roligt:) När jag kom hem gick jag och la mig nästan på en gång och imorse när jag vaknade kunde jag knappt gå och det vart inget akka för mig idag och jag som inte har missat en enda lektion där sen vi började:) gick det bra? vad fick ni göra?:)

Nu ska jag nog vila lite igen, skriver kanske senare:)

Puss.


Kommentarer
Postat av: Tove

När du åker buss till Akka, stannar bussen i närheten av akka eller stannar den där borta vid ica maxi? Hur lång tid tar det att gå ifrån bussen??

2009-11-03 @ 19:57:26
Postat av: jessica

den stannar vi maxi och det tar kanske tio minuter att gå:)

2009-11-03 @ 22:32:35
URL: http://jessicahedengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0