Sista dagen på lovet

Idag är det sista dagen på lovet och jag har inte varit ledig mycket inte. Igår efter jobbet var jag med Linnea på stan och shoppade lite, en jätte fin grå kofta från New Yorker och jeans leggings från Veromoda, och Linne aköpte också lite grejer men hade tyvär inte råd med hennes dröm tröja där det stog i <3 Hello Kitty fast det stog inte Hello Kitty utan det var en gullig bild:) den får du köpa när du får pengar:)

Efter stan åkte jag till stallet och fixade allt åt både Maritza och Style.

Sen hemma åt vi Pizza och efter det blev jag hämtad av Vickan och dem och åkte mot Börje någonstans på fest:)det var roligt kom hem runt halv två eftersom jag skulle jobba idag.

I morse som sagt jobbade jag fram till tolv åkte hemifrån kvart över sju ungefär och då var man inte precis jätte pigg:/ haha men det gick bra:)

Nu kanske jag åker till Gränby ett tag och ser om dem har tröjan som fanns på stan som jag vill ha:)

Skriver kanske senare.

Puss.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ska lätt köpa den när jag har cash :D



Är det "tonights gonna be a good night" tröjan du ska köpa på gränby? =D

2009-11-01 @ 15:21:34
URL: http://laow.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: Eftersom Poppe är så himmla lätt i fram så gick det fort att lära honom. Men jag tar bara tillbaka skänkeln lite och ibland behöver jag smacka lite ;P

2009-11-01 @ 17:02:05
URL: http://ellasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0