Onsdag:)

Idag tog jag mig till Akka i alla fall även om jag är en aning sjuk fortfarande men vill inte missa Akka dagarna ju idag i alla fall jobbade vi två och två och jag var med Anna och vi hade Atom och tränade låg form på honom och Anna hade lektion för mig idag och jag för henne nästa gång men det gick sådär idag jag orkade inte jobba ordentligt länge och behövde vila lite emellanåt men annars gick det ganska bra eller i slutet i alla fall:)
På eftermiddagen gick vi igenom betygskriterierna för den nya kursen och tog sen in hästarna och jag lyckades bara ta bushästar idag:) haha.

Igår hopptränade jag på kvällen med Maritza för Maria Norlin och det gick bra även om jag inte orkade lika mycket som vanligt, vi hoppade mycket linjer och det gick bra<3

Nu ska jag snart åka och ha knattekurser på 4h till kl sex och det är jag otaggad till eftersom det är kallt ute,

Skriver kanske sen,

Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0