Maritza<3

Har nyss ätit och hamnade här efter, ska snart kolla på tv eller snart och snart vid sju börjar Gossip girl och det vill jag inte missa:)

Hann i alla fall till tävlingen presic när Sara skulle starta och på framridningen hade han varit jätte fin tydligen och inte spänd alls men inne på banan var han väldigt spänd och ville först inte fram men sen gjorde han det mesta som han skulle men lite spänt:)

Sen åkte jag till Eke och fixade allt och red Maritza<3 först skrittade jag ut med Saga och en annan tjej som jag inte kan komma på just nu:) Maritza var jätte pigg och vi fick stanna flera gånger för dem kom efter:)när vi kom tillbaka red jag ett tag i ridhuset och hon var fin men väldigt pigg:)red igenom L:A pogrammet en gång också:)

Puss.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hah,det var länge sen man sågs förutom på vallby då! :P

Hah kommer du upp i sommar igen?

2009-11-23 @ 14:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0