Fredag:)

Idag är det fredag och vi har sovmorgon till 12,15:)Har precis duchat och sitter nu och äter frukost. Igår kom jag hem ganska sent från stallet för jag jobbade ju med knattekurs på 4h innan stallet och i stallet borstade jag Maritza och fixade allt annat eller Jennie hade gjort det mesta till Maritza men jag ordnade åt Pegge och sen red jag Pegge i ridhuset med Sara och vi hopade när Jennie hjälpte oss och det gick jätte bra:)

Gårdagens skratt var i skolan när Julle ramlade av stolen och låg där och sprattlade:)haha.

Dagens outfit har vi ingen bild på men skriver ändå:)

Lång svart t-shirt med texten Tonigth gonna be a good night, från Gina tricot,
 och svarta lackleggins från Gina tricot

Skriver kanske senare,

Puss.



Kommentarer
Postat av: Louise

Härligt med sovmorgon -;)

2009-11-06 @ 16:20:33
URL: http://tsclouise.blogg.se/
Postat av: Emme

Älskade dina leggins, sååå grymt snygga:)

2009-11-07 @ 18:22:26
URL: http://missemli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0